هلال‌احمر سبزوار ۱۱ گروه برای پوشش آیین تشییع شهید جمهور به مشهد اعزام کرد (۳ خرداد ۱۴۰۳) بارش باران و مه‌گرفتگی در جاده‌های ۱۲ استان کشور (۳ خرداد ۱۴۰۳) حمله مسلحانه به ۲ کارمند گمرک در سیستان و بلوچستان انفجار مین در سردشت موجب قطع‌عضو یک نفر شد استقرار ۸۰ آمبولانس در مسیر مراسم خاکسپاری رئیس جمهور در مشهد پوشش ۱۰۷ نوع بیماری خاص و سخت درمان در دوران شهید آیت الله رییسی سنت حسنه «رتبه‌بندی معلمان» یادگار شهید رئیسی است تغییرات محیطی موجب افزایش بیماری‌های آلرژیک شده است از ابتلای ۶۰ درصد ایرانی‌ها به چاقی تا ارتباط ۱۳ سرطان به چاقی! باید‌ها و نباید‌های غذایی برای افسردگی کبد برای حفظ سلامت مغز اسید تولید می‌کند ۴ تمرین مفید که به تقویت حافظه و تمرکز کمک می‌کند چگونه احترام به والدین را به فرزندان خود بیاموزیم؟ این میوه‌ها را به هیچ عنوان در یخچال نگه ندارید استفاده از رایحه‌های خاص در درمان فراموشی | ارتباط غیرمنتظره بین جوهر نعنا و آلزایمر امیرعبداللهیان؛ همان دیپلماتی که رنج بیماران پروانه‌ای را لمس کرد الزامات رفتار با کودک ۲ تا ۳ ساله دروغ یا تخیل کودکانه! ۴ راهکار ساده و موثر برای تمیز کردن گوش‌ها راه‌اندازی ۵ ایستگاه تقویت‌کننده همراه‌اول برای روز تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید در مشهد
سرخط خبرها

«پیروز» در تهران سرد چه می‌کند؟

  • کد خبر: ۱۴۵۹۲۶
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
«پیروز» در تهران سرد چه می‌کند؟
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌ وحش سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به وضعیت جسمانی مناسب«پیروز» درباره محل استقرار او گفت: این گونه از آغاز فصل سرما در اتاقک‌های تعبیه شده در محوطه فضای باز سایت یوز حضور دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ غلامرضا ابدالی اظهارداشت: درباره محل استقرار «پیروز» به علت سرمای هوا و بارش برف و باران اظهار کرد: از گذشته در محوطه فضای باز سایت یوز پردیسان آلونک‌های کوچکی برای گذراندن سرما در فصل زمستان برای حیوانات تعبیه شده‌ است. «پیروز» نیز با شروع فصل سرما شب‌ها در همین آلونک‌های مخصوص می‌خوابد.

وی درباره وضعیت جسمانی «پیروز» به علت برودت هوای سرد اظهارکرد: پیروز شرایط جسمانی خوبی دارد. از قبل به حضور در فضای باز عادت کرده بود اما اکنون نیز باید بتواند خود را با شرایط وفق دهد. پیروز با شروع فصل سرما خود به خود به سمت آلونک‌های تعبیه شده در سایت هدایت شد و مشکلی نیز ندارد.

سایت توران در برف چه می‌کند؟

سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌ وحش سازمان حفاظت محیط زیست درباره وضعیت سایت توران در سمنان - که محل نگهداری یوزپلنگ‌های در اسارت است-  در پی بارش‌های زمستانی گفت: یوزهای ما چند سالی است که در سایت توران در تمامی فصول حضور دارند. تجارب متفاوت در مراحل مختلف هر فصل را تجربه کرده‌اند و تدابیر لازم برای آن سایت نیز اندیشیده شده است‌. در این سایت نیز تاکنون مشکلی نداشته‌ایم.

جفت‌گیری دوباره «ایران» و «فیروز»

ابدالی در پایان در واکنش به خبر منتشر شده مبنی بر جفت‌گیری دوباره «ایران» و «فیروز» در این فصل اظهار کرد: باید بررسی‌های بیشتری را برای این موضوع انجام دهیم. در صورت نتیجه‌گیری اطلاع‌رسانی خواهیم کرد اما هنوز قطعیت این موضوع مشخص نشده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->